Компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.).
Для повернення зв’яжіться з нами за телефоном 063 213 38 08 або електронною поштою [email protected].
Виключення
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text
Витяг з договору публічної оферти:
3.8. Покупець зобов’язаний уважно ознайомитись до оформлення замовлення на веб-сайті з даними про товари, їх ціну, умови доставки та про інші умови, що стосуються купівлі товару. Відповідальність за невірне оформлення замовлення несе покупець.
3.9. Перед отриманням товару покупець зобов’язаний здійснити огляд стану упаковки і самого товару на предмет відсутності дефектів, перевірити комплектацію. Покупець повідомлений щодо прав та обов’язків, зазначених в ЗУ “Про захист прав споживачів”. Після прийняття товару вважається, що товар повністю відповідає замовленню, товар належної якості і не містить недоліків та повністю задовільняє вимоги Покупця. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
3.10. Якщо вартість замовленого Товару не відповідає дійсності. Адміністратор зобов’язаний проінформувати Покупця, щоб підтвердити або анулювати Замовлення. У випадку, коли зв’язатись з Покупцем не вдалося, Замовлення анулюється автоматично. Якщо Замовлення було оплачено, Адміністратор повертає Покупцеві сплачену суму у встановлені законодавством України порядком та строками.
3.11. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України”, товари, які входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню або обміну.
3.12. Покупець має право повернути Товару неналежної якості, якщо він має недоліки і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей і виконати своє призначення. У разі повернення неякісного Товару Покупцем Продавець повертає сплачені за Товар грошові кошти в сумі, зазначеній в чеку про оплату Товару. Товар неналежної якості, недоліки якого виникли з вини Покупця, поверненню не підлягає.
3.13. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми заявляються, в порядку передбаченому ЗУ “Про захист прав споживачів”.