Післяпродажне обслуговування ApiYoo

Шановний клієнте!
Щиро дякуємо за вибір і використання нашого продукту.

Ми обіцяємо, що:
Ви отримаєте якісне післяпродажне обслуговування з гарантованою високою якістю. У разі виробничих проблем або пошкодження деталів протягом 1 року з дати покупки ми надамо Вам безкоштовне післяпродажне обслуговування. Будь ласка, заповніть гарантійний талон і надайте його разом з видатковою накладною або фіскальним чеком торговому партнеру виробника. Зберігайте зовнішню коробку та інші аксесуари належним чином. Ви можете отримати відмінне гарантійне обслуговування у торгового партнера ApiYoo.

Гарантійний термін становить 1 рік з дати покупки. У випадку проблем, спричинених не людським фактором протягом гарантійного періоду, ми замінимо деталі або весь продукт залежно від обставин.

Гарантія не поширюється на наступне:

  1. Пошкодження продукту, спричинені неправильним використанням, старіння та знос продукту, викликані належним використанням, а також пошкодження продукту, спричинені неавторизованим розбиранням і ремонтом;
  2. Пошкодження, спричинені форс-мажорними обставинами (такими як землетрус, пожежа тощо).

Нагадуємо, що для клієнтів з активною підпискою VIP Glasir Royal Purple гарантія діє протягом усього терміну підписки, навіть після закінчення гарантії виробника.

Завантажте гарантійний талон