Доставка та оплата

Варіанти доставки та способи оплати

Не забувайте! Доставка завжди безкоштовна при замовленні від 3000 грн або для клієнтів із активною підпискою Glasir Gold або Glasir Royal Purple: https://glasir.com.ua/product-category/підписки/.


Місцевий самовивіз
Забирайте товар особисто в нашому магазині. При цій нагоді ми можемо познайомитися з Вами та запропонувати Вам каву.
Зверніть увагу! Неможливо розрахуватися на фізичному складі за замовлення, розміщені через Інтернет. Замовлення має бути повністю оплачено заздалегідь і може бути отримане лише після того, як ми підтвердимо, що замовлення готове до отримання.
Можлива оплата банківським переказом або дебетовою/кредитною карткою (Visa та Mastercard).
У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Доставка на адресу або відділення Нової Пошти (оплата при отриманні)
Доставка здійснюється кур’єром Нової Пошти, а товар оплачується при доставці.
Вартість доставки розраховується як фіксована ставка в кошику під час оформлення замовлення.
Якщо це можливо для кур’єра (можливі обмеження по географічній зоні або об’ємом/вагою посилки) і за бажанням Клієнта, доставка здійснюється безпосередньо за його адресою, без додаткових витрат. В іншому випадку товар буде відправлений у відділення Нової Пошти, вказане Замовником.
Детальніше про умови доставки: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/otrimati.
Зверніть увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Доставка на адресу або відділення Нової Пошти (передоплата)
Доставка здійснюється кур’єром Нової Пошти після отримання оплати за замовлення банківським переказом або дебетовою/кредитною карткою (Visa та Mastercard).
Вартість доставки розраховується як фіксована ставка в кошику під час оформлення замовлення.
Якщо це можливо для кур’єра (можливі обмеження по географічній зоні або об’ємом/вагою посилки) і за бажанням Клієнта, доставка здійснюється безпосередньо за його адресою, без додаткових витрат. В іншому випадку товар буде відправлений у відділення Нової Пошти, вказане Замовником.
Детальніше про умови доставки: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/otrimati.
Зверніть увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 063 213 38 08.

Час виконання замовлення

Замовлення обробляються до 11:00 кожного робочого дня і затверджуються нами в той же день.
Якщо Ваше замовлення було повністю оплачено кредитною або дебетовою карткою, воно буде негайно відправлено, і Ви отримаєте номер для відстеження (якщо Ви вибрали місцевий самовивіз, Ви отримаєте підтвердження, що товар готовий до отримання).
У разі оплати банківським переказом замовлення буде підготовлено до відправлення або особистого отримання лише після врахування оплати.
Замовлення післяплатою Нова Пошта відправляються негайно.