Умови повернення товару

Витяг з договору публічної оферти:
3.8. Покупець зобов’язаний уважно ознайомитись до оформлення замовлення на веб-сайті з даними про товари, їх ціну, умови доставки та про інші умови, що стосуються купівлі товару. Відповідальність за невірне оформлення замовлення несе покупець.
3.9. Перед отриманням товару покупець зобов’язаний здійснити огляд стану упаковки і самого товару на предмет відсутності дефектів, перевірити комплектацію. Покупець повідомлений щодо прав та обов’язків, зазначених в ЗУ “Про захист прав споживачів”. Після прийняття товару вважається, що товар повністю відповідає замовленню, товар належної якості і не містить недоліків та повністю задовільняє вимоги Покупця. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
3.10. Якщо вартість замовленого Товару не відповідає дійсності. Адміністратор зобов’язаний проінформувати Покупця, щоб підтвердити або анулювати Замовлення. У випадку, коли зв’язатись з Покупцем не вдалося, Замовлення анулюється автоматично. Якщо Замовлення було оплачено, Адміністратор повертає Покупцеві сплачену суму у встановлені законодавством України порядком та строками.
3.11. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України”, товари, які входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню або обміну.
3.12. Покупець має право повернути Товару неналежної якості, якщо він має недоліки і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей і виконати своє призначення. У разі повернення неякісного Товару Покупцем Продавець повертає сплачені за Товар грошові кошти в сумі, зазначеній в чеку про оплату Товару. Товар неналежної якості, недоліки якого виникли з вини Покупця, поверненню не підлягає.

3.13. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми заявляються, в порядку передбаченому ЗУ “Про захист прав споживачів”.